Donnerstag, 21. Mai 2009

Just Magnolia - Week 5 - A little Sketch

Buchstäblich in letzter Sekunde kommt hier mein Beitrag zur Just Magnolia Challenge Nr. 5. Es gab diesen schönen Sketch. Zuerst fand ich ihn ganz schön schwer, aber letztendlich konnte ich ihn doch umsetzen. Das Geburtstagskind, dass die Karte bekommen hat, hat sich eine Karte in diesen Farben gewünscht. Sie hat sich sehr gefreut über die Karte. Zuerst zeige ich euch den Sketch und dann kommt meine Karte. Vielen Dank für's angucken!

Just in the last minutes of this day I would like to show you my card for the Just Magnolia Challenge No. 5. They had designed this beautiful sketch for us to work out. At first I found it really challenging, but then at last a found a way to play with it. The receiver of this card wanted to have one in these colours. She was really delighted of the card. First I would like to show you the sketch and then my card. Thanks for looking!




Stamps: Magnolia, C.C. Designs
Ink: Memories Black, ColorBox Chestnut
Coloration: Albrecht Dürer Watercolor Pencils, White Gel Pen
Papers: Stampin'Up! Cardstock, Pattern Paper: Rico Design
Embellishments & Co.: Brads, Flowers, Half Beads, Ribbon: embellishments.de, McGill Punch, Cuttlebug Embossing Folder, Stickles

Kommentare:

Bev hat gesagt…

Fabulous card, such wonderful detail! Thanks for joining us at JM this week x

Conibaer hat gesagt…

Die Karte sieht echt spitze aus! Alleine die Farben... ;o)

Iris hat gesagt…

Die Karte sieht absolut super aus, echt genial gemacht.

LG
Iris